Zöld háztartás


Egészséges jövő otthonunk tisztán tartásában


Az európai kilátások rendkívül biztatóak a következő öt évre nézve: 35%-os növekedés a mosószerek piacán, 30%-os növekedés a felületi tisztítószerek piacán* és 30%-os növekedés a mosogatószerek piacán. Ám a fogyasztók véleménye változik, és a jövőben azok a márkák lesznek sikeresek, amelyek nemcsak kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, hanem más területen is kimagasló értéket kínálnak.

A vásárlók kétharmada világszerte még mindig az ár-érték alapján választ háztartási tisztítószert, és a termékekre költött összeg nagy részét az univerzális tisztítószerek teszik ki.

Az emberek többsége nem szereti a házimunkát, és folyamatosan arra törekszik, hogy minél kevesebb idő alatt, minél kevesebb erőfeszítéssel végezhesse el azt. A tiszta otthon azonban mindenkit jó érzéssel tölt el. A fogyasztók a hatékony és egyszerűen használható tisztítószereket keresik, így azok a márkák számíthatnak kedvező fogadtatásra, amelyek ezeken a területeken képesek felülmúlni versenytársaikat.

Az emberek azzal is egyre inkább tisztában vannak, hogy a nem megfelelő otthoni higiénia káros hatással van testi és lelki egészségükre. A termékkel kapcsolatos benyomások és az illat kulcsfontosságúvá válik, hiszen a fogyasztók egyre jobban értékelik az illatok hangulatjavító hatását.

Emellett a csomagolásnak is fokozott figyelmet szentelnek, és nem csak fenntarthatósági szempontból. Egyre több az aggály a biztonsági szempontból kockázatos háztartási tisztítószerekkel szemben, és azok a termékek, amelyek természetes összetevőket használnak anélkül, hogy ez a teljesítmény rovására menne, várhatóan népszerűbbek lesznek.

A márka bevezetése jelentősen növeli versenyelőnyünket mind az új vásárlók megszerzése, mind pedig jelenlegi vásárlóink megőrzése szempontjából. A mai vásárló jobban informált és jobb az ítélőképessége. Nem elégszik meg a hatékony tisztítással, hanem olyan termékeket keres, amelyek egyszerűbbé teszik az életét, megérik a pénzt, és nincs káros hatásuk sem a családra, sem a környezetre nézve.

Említettük már, hogy a higiénikus otthon és a tiszta ruhák nem csak a fizikai egészségünkre vannak hatással, hanem hozzájárulnak jó közérzetünkhöz. A pszichológiai oldal megértése fontos része az értékesítési folyamatnak, hiszen elősegíti a potenciális lehetőségek felismerését.

A termékek sok-sok év tudományos tapasztalatát összesítik, amelynek során kifejlesztettünk egy kiváló teljesítményű tisztítószerekből álló új márkát, amely segít otthonát egészségesebbé tenni, ugyanakkor kíméli a környezetet.

Ezt az alábbiak igazolják:

- Az új termékcsalád a következő jelmondattal egyesíti otthonápolási termékeinket: "Környezetbarát termék a biztonságosabb tisztításért"
- A termékek erejét a BIOQUEST formula adja.
- A termékek hatását független szakértők tanúsítják.
- A termékek mostantól foszfátmentesek
- A termékek klórmentesek


A BIOQUEST Formula ereje

A valamennyi termék csomagolásán megtalálható BIOQUEST Formula logó azt jelenti, hogy a termék egyedülálló összetétele természetes forrásokból származó aktív biológiai anyagokat, például kókuszt, citrusokat és ásványi anyagokat tartalmaz.

Valamennyi BIOQUEST Formula termék tisztítóereje kiváló; ezek koncentrált, biológiailag lebomló és bőrgyógyászatilag tesztelt termékek.

Célunk, hogy a BIOQUEST Formula logója bizalmat ébresszen az emberekben. Biztosnak kell lenniük abban, hogy a BIOQUEST Formu la felhasználásával készült termékek nemcsak kiváló tisztítóerőt biztosítanak, hanem ennél sokkal többet kínálnak számunkra. Termékeink mindegyike garantáltan:

A biológiailag lebomló minősítést azok a termékek kaphatják, amelyek igazoltan természetes úton lebomlanak, vagyis nem szennyezik a környezetet. Valamennyi termék teljes mértékben biológiailag lebomlik. Az EU szabályai előírják, hogy minden tisztítószer csak biológiailag lebomló felületaktív anyagokat tartalmazhat. Az önként túlteljesíti ezt a minimális követelményt, és nemcsak az egyes összetevőket vizsgálja, de a Mosás, Felülettisztítás és Mosogatás családokba tartozó termékek komplett formulájának tesztelésével bizonyítja, hogy azok biológiailag lebomlanak; mellyel csak kevés versenytárs büszkélkedhet. Ez azt jelenti, hogy a lefolyóba kerülő tisztítószer sokkal gyorsabban lebomlik és eltűnik, mint a versenytársak termékei. Vásárlóinkat megnyugtathatja a tudat, hogy a termékcsalád egyetlen terméke sem káros a környezetre.

"Koncentrátumnak" nevezzük azt a terméket, amelynek erejét a benne lévő hígítószer csökkentésével vagy teljes mellőzésével fokozzák. 1959-ban, amikor a tisztítószerek gyártói még szinte kivétel nélkül nagy kiszerelésű mosóporokat kínáltak, a kutatók már a koncentrált formulákkal kísérleteztek. Ez az akkoriban forradalmi ötletnek számító megoldás azóta a védjegyünkké vált, és sok más gyártó törekszik hasonló eredményekre. A termékek rendkívül hatékony, koncentrált formulája víz vagy töltőanyagok helyett magas százalékban tartalmaz aktív anyagokat, mivel mindig is hittünk abban, hogy vásárlóinknak többet kell kapniuk a pénzükért. Egy doboz vagy flakon koncentrált tisztítószer a megfelelő arányú hígítás után sokkal több használatra elég, mint a készen vásárolt, előkevert oldatok. Ráadásul ritkábban kell cserélni őket, mint számos más terméket. Hígítás nélkül a termékek alkalmasak a rendkívül makacs foltok helyi kezelésére. A koncentrátumok előnye környezetvédelmi szempontból sem elhanyagolható, hiszen ha világszerte több koncentrált formulát állítanának elő, kevesebb csomagolóanyagra és szállítási költségre lenne szükség - így a koncentrátumok esetében új értelmet nyer a mondás, hogy a kevesebb több.

Valamennyi terméket bőrgyógyászok teszteltek, ami biztosítja, hogy a termékek használata a bőrre nézve gyengéd és biztonságos,? nem okoznak allergiás tüneteket vagy egyéb irritációt. Az SA8T Baby Bébiruha-mosópor esetében egy lépéssel még tovább mentünk, és gyermekorvosokkal is teszteltük a formulát, hogy biztosak legyünk benne, hogy a termék valóban nem irritálja a babák érzékeny bőrét. Már a kutatási és fejlesztési fázisban kiemelt figyelmet fordítunk a termékek biztonságára, hiszen a nyersanyagokat külön-külön megvizsgáljuk, hogy kiderüljön, biztonságosak-e, és megfelelnek-e az előírásoknak. Ezt követően alapos teszteknek vetjük alá őket. Termékbiztonsági programunk az egyik legkidolgozottabb ilyen program a világon.


Tanúsítottan biztonságos és környezetbarát

Több mint 50 éve olyan termékek előállításán dolgozunk, amelyek kiváló tisztítási tulajdonságokkal rendelkeznek, ugyanakkor kímélik a környezetet. A termékcsaláddal most még több biztonságos és környezetbarát terméket kínálunk vásárlóinknak úgy, hogy termékeink a megszokott kiváló teljesítményt nyújtják - mindezt független szakértők is tanúsítják.



MOSÁS


Nincs is jobb érzés annál, ahogyan a tiszta, friss ruhák a bőrünkhöz érnek, és érezzük az illatukat. Valamennyi, a BIOQUEST Formula felhasználásával készült mosószerünk egyszerre óvja ruháit, családját és környezetét.

Oldataink hatékonyan tisztítják a legmodernebb vagy legfinomabb anyagokat is, míg célzott kezelést biztosító termékeink a legmakacsabb foltokat is eltávolítják.

Mosás termékcsaládunk legfontosabb üzenete, hogy koncentrátumaink hatékony, ugyanakkor környezetkímélő tisztítást biztosítanak.

Hogyan vigyázzunk még jobban a környezetre?

. Ha 30°-on mosunk, az energia akár 40%-át is megtakaríthatjuk, és ruháink ugyanolyan ragyogóan tiszták lesznek.

. Mindig teljes adagot mosson, ha fél adagot mos, azzal az egész adaghoz szükséges energiamennyiség több mint felét használja el.

. Törekedjen arra, hogy a ruhákat a levegőn, esetleg kint a szabadban szárítsa; amennyiben szárítógépet kell használnia, válasszon energiatakarékos modellt.

. Ha lecseréli mosógépét, válasszon energiatakarékos modellt, amelynek alacsonyabbak a működési költségei, és segít megelőzni a klímaváltozást.

. Ha a ruhák csak enyhén szennyezettek, ne válasszon olyan programot, amely előmosást is tartalmaz, így vizet takarít meg.

. A mosószereket adagolja megfelelően, így csökkentheti a környezetszennyezést, és optimális tisztítóhatást ér el.

Ha szeretnél zöld háztartást, akkor jelentkezz.